среда, 28. март 2018.

Marinirana piletina u pivu

Pre nekoliko dana sam kupila veće pakovanje piletine i ne volim kad mi dugo stoji u zamrzivaču i zato je ovih dana toliko recepata sa piletinom...tako da ima za svakog po nešto. Piletina kad je ispečena se i ne oseti na pivo, ali zato je sočna i ukusna.


Sastojci:  12 pilećih bataka ili 6 karabataka, 50 ml maslinovog ulja, 1 kašičica morske soli, 1/2 kašičice sveže samlevenog bibera, 1/2 kašičice mlevene slatke paprike, 1/2 kašičice cumina, 1/4 kašičice mlevene ljute paprike, ili po ukusu, 2 do 3 čena pasiranog belog luka, 1 mala glavica seckanog luka, 1 do 2 kašike seckanog peršuna ,375 ml piva

Priprema:  U veću zdelu sipati ulje, sve začine i na kraju dodati polako sipajući, pivo jer će dok ga sipate baš da peni.
Polako promešajte da se sastojci sjedine.

U veću kesu za zamrzivač staviti pileće meso, koje koristite, ja sam koristila karabatake i za nas dvoje sam napravila 3 jer su bili ogromni, a piletinu prethodno očistite od viška masnoće, ali, ako ima kožicu, nemojte skidati, jer ona vam je zaštita da ne isušite meso, kožicu možete skinuti pre nego što jedete. ( ovo važi za one koji ne jedu kožicu, kao ja ) Operite piletinu i osušite je kuhinjskim papirom i tek onda staviti u kesu za zamrzivač.

Preliti pripremljenom marinadom, isterati što više možete vazduha iz kese i zatvoriti.
Ostaviti u frižider, najbolje preko noći. Okrenuti nekoliko puta da se meso svuda podjednako marinira.


Ovako pripremljenu piletinu najbolje je peći na roštilju, ali kod nas je još uvek hladno za rioštilj te sam je pekla na ovaj način.
U tiganj sipati samo 1 kašiku maslinovog ili ulja koje koristite i dobro ga zagrejte.
Izvaditi meso iz marinade i staviti na kuhinjski papir da se malo marinada upije u papir i stavite u zagrejan tiganj, kožica na dole i pržiti samo da malo porumeni ta strana, onda okrenuti i ispržiti i drugu stranu da porumeni.
Zagrejati rernu na 185°C i staviti meso sa tiganjem u rernu ( ako vaš tiganj ima plastičnu držku, zaviti je sa folijom svuda okolo ili meso izvaditi iz tiganja i staviti u pekač i preliti sa sokovima iz tiganja i šeći oko 30 minuta, ako su pileći bataci, neka to bude kraće.
Meso je gotovo, kad ga ubodete viljuškom i iz mesa izlazi čista tečnost, meso je pečeno, ako izlazi rozikasta tečnost, meso još nije pečeno.
Tokom pečenja meso okrenuti jednom.

Pečeno meso izvaditi na tanjir, ostaviti da odstoji nekoliko minuta pre nego što poslužite.
Prilog neka je po vašem ukusu.
Kod nas je bio pire krompir ( nema ga na slici ) dinstani šampinjoni i šparoge pečene u rerni.

Dok budete jeli ovo meso nećete uopšte osetiti ukus piva a sočnost i ukus je fantastičan.


2 коментара:

  1. Анониман29. март 2018. 03:28

    Vec sam spremaala meso s apivom ali piletinu nikad. Intereantno za probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala...spremala sam ja dosta toga sa pivom, čak i hleb i sve mi se dopalo...

      Избриши